Know better

Ställer jag frågan till en normal människa så säger dom oftast "jo det är bra" eller "jo fast har lite ont i huvudet :/", men ställer jag frågan till Elin så får man alltid svaret "jodå det är bra, fast det vore bättre om jag hade världens värkar och var på väg till förlossningen". Det är ju kanske ett tydligt tecken på att Elin inte riktigt är som hon ska, men hon är ju bra bäst den där tjejen. Men jag tycker du borde softa lite nu, bebisen är planerad att komma på lördag, så håll ut lite ;)

I vilket fall så var jag sjukt trött imorse så jag låg kvar i sängen i 45min! Haha, skööönt. Och i skolan så tog vi våran kära TBC-spruta som troligtvis kommer visa att jag är frisk med tanke på att jag var vaccinerad, haha.

Stack sen med Cattis till jobbet och damsög och torkade golvet lite för att hålla mig sysselsatt tills bussen skulle komma och nu sitter jag bara här och drar ut på tiden så jag ska slippa plugga. Säger vi, jag sitter och berättar mys för Linneah och hon tycker mycket. Hihihi.

AMANDA ÄR DU NÖJD ELLER, DU KAN JU INTE BARA SITTA Å TJATA OM ATT JAG SKA UPPDATERA NÄR JAG REDAN HÅLLER PÅ?! Du är så dum idag! Ni ska bara se vad hon gjorde för en ful teckning till mig idag på Åsa-Majs lektion, usch Amanda - äckelamanda! (egentligen var det inte äckligt men.. eller jo, att hon tänker tanken, hahahha!) Du är bra bruschan <3


Jag och otåliga Elin <3


Kommentarer
Postat av: CattisEriksson

haha äsch alla fattar ändå :D <3

2009-09-21 @ 19:09:00
URL: http://juniflikkan.blogg.se/
Postat av: Elin=) 17 år och blivande mamma

hihi jag är lite otålig just nu =P förstår du då hur otålig jag kommer vara om jag går över tiden =O VILL ATT H*N KOMMER NU=D <333



JAG ÄLSKAR DIG SÖTNOS, du är bara för söt :)<333

2009-09-21 @ 22:44:18
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0