L.O.V.E

Imorgon är det skola som gäller igen då. Back to reality liksom. Skolfoto och hela skiter händer imorgon och nu är det inte längre säkert om vad vi ska hitta på, så fotot kommer säkert bli sämst bara för det.. tråkigt nog.

I vilket fall lär jag åka ner till Amanda senare och hämta mitt busskort som hon haft under veckan så att hon kunnat åka lite extra mycket, om hon utnyttjat det vet jag faktiskt inte, men men. Nu behöver jag det i alla fall.

Egentligen borde jag nog städa mitt rum lite.. typ dammsuga. Aa, ska nog göra det nu eftersom att den ända sociala människan ändå stack från msn nu. Så ja, hoppas alla mår bra så hörs vi kanske senare!


6dagar..

Kommentarer
Postat av: annirene

annars kan ju jag säga att det är jag som utnyttjat ditt busskort ;D

2009-09-06 @ 13:44:49
URL: http://annirener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0