Our time is now

Hej hallå tja.

Seg dag idag. Hejdå :)

Nä skoja. Men ja, jag har börjat vakna till vid 4-5tiden nu varje morgon för att kunna skriva lite sms fram och tillbaka tills jag ska gå upp vid 6. Eller asså jag vaknar inte 4-5 för att skriva sms utan jag vaknar till och lagom då så piper telefonen till och jag är snäll och svarar (med typ en halvtimmes mellanrum eftersom att jag halvsover mellan sms:en) fram och tillbaka tills jag kliver upp ur sängen. Så söt man kan vara ;)

Skit samma. Började i alla fall dagen med idrott och där vi körde allt från fotboll, basket till bygga tidningstorn och kasta bollar i ringar. Aa, jag ägde hela basketplanen och fotbollsplanen med för den delen och jag älskar att stå på knä med gråa byxor i blött gräs, jihoo!

Sen fick man leva på två limpmackor resten av dagen eftersom att det var soppa med typ endast morötter - och nej jag tål inte morötter. Så bara för det fick jag vara slö och gå på idrotten med Cattis och Linn istället för att jogga som Amanda och Orren eller springa ett varv som ena grabben å Carro eller springa två varv som andra grabben. Haha. Jag skäms när jag ser hur tränade dom är.

Vi fick i alla fall en hälsodagbok där vi ska skriva VARJE dag och det ska bli betygsatt också. Så ja, hej IG? :)

K.Ä.R.L.E.K <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0