S.K

Så ska det vara. S.K.E.F eller E.F.S.K, haha.

Imorgon är det skola igen, känns lite segt tycker jag faktiskt. Börja med religion, som jag inte fattar ett helvete utav, jävla kristendom. Hihi. Jaja, får väl tänka positivt - ju snabbare skolan går, desto snabbare blir det lördag igen, med andra ord så träffar jag Sebbe igen. Dock kommer han inte hit - jag åker inte till honom heller. Men vi ses ändå ;)

Men nej jag orkar inte skriva, blev ledsen nu för jag tänkte att jag måste sova själv inatt :o Så jag ska väl sluta skriva..

Och glädja mig åt att jag får träffa mina kära vänner imorgon istället <3

Kommentarer
Postat av: ida

tack så mycket :) jo, men man lär sig att leva med det. följ gärna bloggen och min resa

2009-09-27 @ 22:22:15
URL: http://iidak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0