Skolfoto

Idag är det dags. Gymnasiets sista skolfoto. Från 1BFa till 3BFa. Nu gäller det! Och ja, Emil kommer säkerligen äga hela kortet om han håller sig till planen som han berättade för mig igår, haha knäppgök.

Skit samma. Har precis käkat frukost och så, ska väl packa ner lite smink och lite nånting i väskan nu sen bara vänta på att kl. ska bli runt halv så jag kan gå till bussen. Men innan dess hoppas jag att jag fått minst ett sms? Det var ju snart en timme sen jag skrev :( Huhu.

Se ya later!






5 dagar..


Kommentarer
Postat av: CattisEriksson

Asså jaaaaaaaaaaaaaa....



åå snygging tröja du har baby<3

2009-09-07 @ 07:58:08
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0