Sometimes love comes around

Jag vaknade vid nio idag och jag gick till och med upp då. Jag har inte sovit bra på en hel vecka, men ändå så passar jag inte på att sova ut? Jag måste ju seriöst lida av något litet fel.

I vilket fall så har mamma och pappa stuckit iväg till Borlänge och kollar på Rallycross. Hade kanske vart skoj det med, men jag har inte samlat till mig så mycket ork, så jag väntar istället till nästa helg. Rättare sagt, jag längtar istället till nästa helg.

Och jag har ingenting att skriva för jag är trött som fasen. Kanske borde jag packa ur ryggsäcken från fjällen? Får se om jag får någon ork till det, haha.



I never thought I'd be in love like this
When I look at you my mind goes on a trip
Then you came in and knocked me on my face
Feels like I'm in a race but I already won first place

I never thought I'd fall for you as hard as I did (as hard as I did, yeah)
You got me thinking about our life, our house and kids (Yeah)
Every morning I look at you and smile
Cause boy you came around and you knocked me down (knocked me down)


Kommentarer
Postat av: pernilla

Svar : ska du säga ;) ;) :D

2009-09-05 @ 21:06:04
URL: http://pernillaedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0