The day is here

Godmorgon!

Jag vaknade för en timme sen och märkte efter en halvtimme att det verkligen inte gick att somna om. Så ja, nu sitter jag här, hungrig, lite halft nervös och ehm, glad :D

I vilket fall så ska jag nog gå upp härifrån nu, typ käka lite, lägga in lite filmer på Amandas hårddisk, fixa mig lite, ja, få tiden att gå helt enkelt. För någon gång mellan 13-15 så får jag sällskap som håller sig kvar till någon gång på söndag, ska bli skapligt mys.

Btw så ska Elins bebis komma idag. 26:e September 2009 - we'll se?


Och nej, jag har inte löshår :p


Kommentarer
Postat av: Elin =) 17 och blivande mamma

Jaa min bebis ska komma idag, men jag tror inte att h*n vill det:O Jag tycker att det borde vara trevligare att komma ut för att få lite utrymme än att ligga där inne och ha det så trångt =O <333333

2009-09-26 @ 13:46:54
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0