Tjenixen!

Nu sitter jag hemma i Cattis soffa här och väntar på att Cattis ska duscha klart. Kollar i spegeln och ser att mitt hår också borde duschas, men vi får se hur det blir med orken. Idag är det Cattis som ska träffa någon, inte jag. Idag är det Cattis som har setat och andats djupa andetag sen halv 7 medans jag legat och halvsovit och kännt igen mig helt i hennes nervositet. Eftersom att jag själv var där förra fredagskvällen ;p Haha.

Skit samma. Nu är Cattis klar så jag ska väl sociala mig med henne och kanske käka lite frukost samt fixa oss lite. Dennis kommer hit, och dom ska fika, jag ska joina dom en stund sen lämnar jag dom ensamma.

Och nu, för er som läst mycket i min blogg, Dennis är inte mitt-ex-dennis utan en annan, en ny Dennis :) Som sagt, Cattis Dennis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0