Tjockevve = Cattis namn på mig..

Tack att jag har så underbara vänner..

Jag kom precis på mig själv med att bara sitta här, egentligen så borde jag typ städa mitt rum, puttsa allt helt kliniskt rent för att göra ett bra första intryck - ni fattar grejen? Men nu är det såhär att samtidigt som jag skrev det så kom jag på att varför göra allt "perfekt"? Om nån skulle komma hit och varken acceptera hur jag eller mitt rum ser ut, så vad är det då värt? Jag kan ju inte direkt leva upp till vad alla andra ska tycka och tänka om mig.

Med andra ord ska jag bara damsuga lite, vilket går på nån minut, förutom min jävla bokhylla. Men som sagt, det behöver ju inte vara kliniskt. Heter det ens kliniskt? Skit samma. Jag tror ni fattar vad jag pratar om.

Nu är jag medveten om att typ alla sitter och kolla på idol. Dock är jag den som inte kollar på tv:n just nu, istället kommer jag få kolla på internet ikväll eller någon annan dag så jag får se dagens avsnitt. Lite drygt men smällar man får ta.

Nej, nu ska jag passa på att ta fram damsugaren medans Sebbe ändå är å svetsat nå skit - nej jag vet inte vad han svetsar ;p men en stor PUSS till honom ändå <3

Kommentarer
Postat av: annirene

svar: tss ni bara sa sådär för att ni visste att vi skulle vinna ;D men kul var det iallafall, haha :D

2009-09-24 @ 22:24:09
URL: http://annirener.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Texten du har längst upp i ditt vänstra hörn var klockren. Stämmer så bra.

2009-09-25 @ 00:51:17
URL: http://mellstroom.blogg.se/
Postat av: CattisEriksson

TACK BÄSTASTE :D

2009-09-25 @ 08:33:15
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0