You're the one who makes me smile

Goddag.

Jag vaknade till runt 7 imorse och jag hade sex sms, varav ett var tomt, ett var en ., och ett var skapligt felstavat. Det fick mig att förstå att snygg-s troligtvis kanske fått i sig lite för mycket hemma hos bror sin igår. Men jag blev glad för sms:en, dock ringer jag snart och väcker honom eftersom att han fortfarande inte vaknat.

Fast jag vet inte, är det elakt att ringa och väcka folk?

Idag har jag inga planer alls. Jag kollade klart på Män som hatar kvinnor igår och jag kollade på torsdagens idol. Så vi får se om det blir en vanlig tröksöndag eller om jag helt enkelt får försöka hitta någon annan film att kolla på. Imorgon är det i alla fall skola som gäller igen och då ska vi ta en söt spruta. Lockande, eller så inte. Jag är inte rädd för dom, men jag ser inte någon nytta i det. Men men. Ska inte säga för mycket, vipps så står jag väl där imorgon och dom säger - du är smittad.

Mediciner i ett halvår är säkert superskoj!

Skit samma. Jag vill ha våra skolfoton också.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Pauliina

Kopparbergsmarknaden med gamla vänner som jag inte umgåtts med på ett tag :)

2009-09-21 @ 18:24:36
URL: http://pauliinak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0