Broken Open. Häh?

Nu har jag fått mat i magen och disken är diskad. Med andra ord har i alla fall lite nytta gjorts idag, ja jag har ju trots allt duschat också ;) Kanske lät det som om det var en vecka sen jag duschade när jag sa sådär, men så illa är det faktiskt inte. Jag brukar duscha. Haha.

Nu sitter jag i alla fall här igen då. Jag funderade på om jag skulle ta typ en promenix eller något idag, men det höll inte vädret med om eftersom att det har regnat exakt hela dagen, alltså ända sen jag vaknade och nu är klockan halv sex på kvällen liksom.. eller ja, nu kommer det bara sånt där dugg som inte syns typ, men det är inte promenad väder för mig ändå. Haha.

I vilket fall som helst. Anledningen för promenad var att jag kanske skulle sova bättre inatt, men jag får väl klara mig ändå. På lördag när jag kommer hem från GM lär jag väl i alla fall somna då.

Finns kanske fler anledningar till att gå ut och gå lite. Min kropp kan ju trots allt behöva det med tanke på hur lite (ingenting) den får röra på sig. Men hittils har den inte klagat så den får väl skylla sig själv, haha. Trots allt jag som blir lidande senare ändå men, nog om det.

Min tjockis till pojkvän var nyss ute och åkte cross, nu sitter han och käkar pankisar. Pannkakor alltså. Den fuskisen. Kanske borde jag börja steka pannkakor varje gång istället för att göra en kladdkaka? Hm, nej. Då skulle jag nog trötta ut pannkakor, det får man inte göra.. haha. Förresten, för er som inte fattade så menade jag att han var fuskis för att han åt pannkakor, inte för att han åkte cross. Det blir jag inte så avundsjuk på, nej inge alls faktiskt. Och han är inte speciellt tjock heller liksom, perfekt är han. Nej, man kan inte vara perfekt. Men han är nära, så nära man kan vara, haha. Undrar om inte alla tjejor sägr så om sina grabbar? Skulle väl gissa på't.

Jag har inte ett skit och skriva och så skriver jag det liksom.. Slå mig i huvudet någon?


Bilden är 1 år och 4 dagar gammal. 22:a augusti tjenamors.


Kommentarer
Postat av: linneah

sv; ja, sen i juli :)

2010-08-26 @ 18:37:22
URL: http://linneahs.devote.se
Postat av: linneah

sv; jo det går väl bra men vi har inte sagt nåt om att bli tsm igen eller så :p

2010-08-26 @ 21:34:35
URL: http://linneahs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0