Don't ask me one more time..

Ja. Det är kul det här med att gå hemma hela dagarna. Eller kanske inte?

Hela kvällen igår bestod som sagt av Final Destination-maraton. Kollade alltså på alla fyra filmerna. Klockan blev nog runt ett-två. Så vad ska jag hitta på idag?

Hittils har jag bakat. Än en gång. Ja, jag vet inte hur många gånger jag har fått för mig att baka en kladdkaka bara för att ha något att göra den senaste tiden. Jag fixade även ihop lite gele som nu står i kylen på "kylning". Ja sån där gele som man typ kan käka till vaniljsås. Vet inte ens om det finns att köpa i Sverige? Den är i alla fall köpt i Norge. Så mer än baka då?

Kanske blir till att kolla på Eclipse, ja trot eller ej. Men eftersom att alla(många) är så galet förtjusta i Twilight-filmerna så tänkt jag att jag lika gärna kan ge dom alla en chans. Har sett ettan och tvåan och jag är ledsen men alltså jag kan bara säga att dom är lika bra som en annan vanlig film, alltså är det inget speciellt "WOW VAD BRA!!!!" utan mer, "dom duger" ;) Åh vad alla Twilight-fans lär vilja slå mig i huvudet just nu. Och nej, Pattinson är icke snygger heller.. Ja, kom och slå mig nudå ni som tycker jag är så jäkla dum i huvudet..

Men nej, nu ska jag glo om det är något på tv och bränna ut lite film istället. Ja, jag är olaglig..

Byeee!


Kommentarer
Postat av: cattiseriksson ♥

haha jag ska slå dig i huvdet nästa gång ;) <3



jag vet, don´t hate me :( men jag behöver pengarna!!

2010-08-24 @ 13:57:08
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0