Haha..

Lite kul var det ju att gå igenom de gamla kartongerna, även om sex kartonger blev:  Fyra som kastas, en som spars och en blev tom.

I vilket fall. Det roliga var att se vad jag hade för grejer plus att jag hittade två papper med udda, söta, dåliga dikter/meningar och även ett myckt vackert foto på mig själv.

Något smakprov på vad de bestod av;

"Du är så het. Solen blir avundsjuk"

"Mitt hjärta är ett fängelse och du har livstid!"

"Den dagen en stum säger till en döv att en blind sett en förlamad gå på vatten, den dagen slutar jag älska dig"

"I love you 2-day
I love you 2-morrow
Put them together, and
I love you 4-ever"

Några passade dock inte in och bestod av;

"Varför rimmar hjärta på smärta? Och liv på kniv? Är det meningen att ta sitt liv med en kniv när man har smärta i sitt hjärta?"

Och självklart visar jag också den vackra bilden..


Kommentarer
Postat av: cattiseriksson ♥

- Hehe ja jag kommer nog igång igen (:

2010-08-18 @ 18:54:44
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0