If I can.

Hallå där.

Nu sitter jag hemma hos Sebbe.

Tågresan hit gick bra trots att jag aldrig åkt den vägen förut, så det var ju bra. Sebbe mötte upp mig på stationen innan vi sen åkte hem hit och åt lite plus att Sebbe såklart fick passa på och kolla sin bilddagbok när jag hade min data med eftersom att deras är på lagning efter åskan..

Nåja. Klockan är bara halv två. Imorgon slutar Sebbe den här tiden men långt ifrån samma idag, han slutar klockan sex och är inte hemma förrän sju ungefär så med andra ord får jag se till att sysselsätta mig lite. Visserligen är jag inte själv hemma, men ja jag tror jag ska försöka glo lite på cv-mallen som min coach skickade igår så jag kanske får ihop något vettigt. Dock skulle jag gärna ha en produktnyckel till mitt word för jag tror inte jag har så många gånger kvar nu och det kanske krävs några gånger med tanke på att jag ska skriva tre grejer, inte bra dehär..

Skit samma, till att börja med; glo på lägenheter. Varför? Jo för att det är kul, haha.


Kommentarer
Postat av: Elin =) 18 år och mamma till Molly <3

SVAR: Synd :/ För hon vill bli av med dom :P Hihi. jag sitter och kollar på hus :D<3<3

2010-08-04 @ 19:33:05
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0