Se där ja..

Nu kom min man hem. Han som slutar halv två? Ja, hemma är han i alla fall och det är ju toppen!

Vad vi ska hitta på idag vet jag faktiskt inte, men förhoppningsvis så kan jag övertala honom om att åka in till stan så vi kan leta på nån present till svärmor som ska firas på lördag. Men som sagt, får väl se om det går att övertala honom till det då?

Förövrigt så finns det massa grejer jag vill köpa nu. Bland annat svarta strumpbyxor(en tunnare modell då..), hårfärg.. kanske typ blonda slingor eller något och sen har Amanda sagt att jag MÅSTE med ut på höstfesten så med andra ord skulle jag gärna även köpa en klänning till dess, men ja. Troligtvis tänker jag inte köpa något av detta, för jag har inget jobb och lever på typ 370 kr just nu.. Poor me.

Nu ska jag kila. Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0