Time to sleep

Nu har jag bokat tågbiljett till älsk. Åker på torsdag klockan 14.40. Märks det att jag längtar? Liksom.. så nödvändigt att boka biljetter en vecka innan är det ju faktiskt inte. Men nu är det bokat så det är mer än toppen.

Alltså, nu känns det ungefär som om det är tredje gången vi ses eller något - alltså precis i början när man precis börjat träffas. Ja, det känns så. Bara för att att det gått en hel fucking månad. Bad bad att jag tjatar så jävligt om det. Sorry my friends (dom som läser...) men sånt är livet. Jag är kär och jag är saknad av någon som jag saknar lika mycket tillbaka. Saknad är inte kul, men återseendet ska bli kul, underbart, lite mer kul, lite mer underbart. Åh :)

Men nej.. undrar om man ska ta och lägga sig till sängs. Inte för att jag kommer somna men ett försök duger ju. Men jag måste vänta tills pappa kommer först, prata med honom lite, sen kanske glo lite på tv innan jag stänger igen ögonen.

Intresset flödar här, or not. Goodnight!



Tänk att när man väl är tillgänglig, när man väl kan, ja då behövs det inte..

Kommentarer
Postat av: Anonym

♥ ♥

2010-08-27 @ 08:47:31
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: cattiseriksson

JAG VILL TRÄFFA DIG :D <3



kan du nån dag inna du åker ? typ ibörjan på nästa vecka för jobbat helgen? skicka ett mess eller två :D <3

2010-08-27 @ 21:01:13
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0