You kidnap my heart.

Ja, idag är det onsdag.

Onsdag betyder, halva veckan har gått. Alltså är det snart helg. Vankas utgång med tjejorna (eller åtminstonne Linn, Amanda och AnnIrene?). Får se vart det leder. Nåja, det är på lördag.

Innan dess är det torsdag - då älsklingen kanske pyser till Värmland och glor på en bil.. om den finns kvar. Fredag - då inga planer ännu är satta.. troligvis blir det inget speciellt utan bara en kass dag som denna och alla andra. Sen är det lördag. Sen är det söndag. Förhoppningsvis en pigg söndag. Jag brukar ha förmågan att bli slö dagen efter festligheter (även om jag vart nykter). Ja, det är underligt dedär.

Sen är det bara vänta en vecka och pysa till älsk. Jag tror jag ska se till och pysa dit redan på torsdag. Blir det bra Sebbelajnus? Det vet jag att det blir ;)

Men innan alla dagar jag nämnt här ovan, så är det idag. Vad händer idag? Jo.. ingenting. Very funny. Kanske borde skaffa mig ett jobb? Ja.. jag försöker :)


Old pic.


Förresten så glodde jag på nån halvtöntig film igår där jag helt fastnade för lite text i en låt, såklart..

Love at first sight never thought in could happen to me
But you made me believe

Kidnap my heart
Take me with you
Kidnap my heart
Make my dreams come true
Take me away cause falling in love
Ain't very far, not far from the start
Kidnap my heart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0