Dag 17 - Någon du skulle vilja byta liv med för en dag och varför.

Detta är inte ett dugg kul. Det bara kommer massa onödiga grejer som jag inte har några vettiga svar på nu ju. Svaret på denna kommer bli något i stil med - jag vill inte byta liv med någon? Liksom varför skulle jag vilja det? Jag påstår inte att mitt liv är världens bästa och att jag har ALLT! Men det jag menar är att jag är nöjd med mitt liv precis som det är. Jag har en helt underbar familj och jag har en pojkvän som jag älskar över allt annat. Jag har vänner som finns där dygnet runt och jag har kläder och mat på bordet. Rättare sagt så har jag mer än väl ett skitbra liv.

Visst, kanske skulle det vara kul att för en dag få byta liv med någon känd filur, men ENDAST för att få se hur det är - inte för att jag vill vara den personen och leva dens liv. Men innerst inne så vill jag inte ens se hur det är att vara känd. Hur kul kan det egentligen vara att vara fotad i allt man gör? Eller att helt enkelt bara få läsa något nytt om en varje dag som återigen tar upp tanken "Nämen är det så? Tänk att hela världen vet om det utom jag själv.. " skvaller som endast är påhittat med andra ord.

Men kanske kan man byta liv med någon utav ens vänner? Ja.. jag vet inte vad jag ska säga. Men för att inte - återigen - ge något tråkigt svar i stil med "Jag skulle inte vilja byta liv med någon" så tänker jag säga att jag nog skulle kunna tänka mig att byta liv med en underlig liten skrutt som inte längre bor i Sverige. Nelly. Han har gjort allt från att byta sitt "typiskt-svenska-namn" mot Nelly till att flytta ifrån GBG till Frankrike. Den människan lever verkligen sitt liv fullt ut och det är något jag gärna skulle vilja byta med för en dag då.

Så ja, Nelly får mitt svar bli! Kan ju vara kul att få vara kille för en dag också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0