Dag 23 - Något du längtar efter mycket.

Ja, egentligen är det väl lite allt möjligt. Först och främst längtar jag rejält tills på fredag då lasset med mina grejer och Sebbes grejer kommer att bära av mot Enköping. Vi kommer att få se lägenheten - äntligen! (med nya tapeterna och sånt alltså) Vi kommer även att få börja ställa i ordning allt precis som vi vill ha det. Kort sagt längtar jag efter flytten och tills allt är klart.

Självklart längtar jag även till att jag och Sebbe äntligen ska få bo under samma tak, men det förstod ni nog?

Men sen längtar jag även lite smått till julafton, varför vet jag inte, längesen jag gjorde det liksom. Haha! Men ändå..

Ja.. som sagt, är lite allt möjligt jag längtar efter men jag säger väl dom där grejerna i alla fall då :)

Kommentarer
Postat av: Elin =) 18 år och mamma till Molly <3

11 Januari ska vi börja skola in henne :D Men dom ska ringa tidigare så vi får komma dit och hälsa på först :)

2010-12-15 @ 15:45:15
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: annirene

svar: jo men visst är det så och vi alla har vuxit så sjukt mycket i oss själva också tycker jag, så det här året har nog varit det bästa jag någonsin varit med om just för alla mina framgångar, både psykiskt och fysiskt :)

2010-12-15 @ 20:16:09
URL: http://annirener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0