Dag 25 - Vad hittar man i din väska.

Ja.. just nu har jag ju packat en liten väska för att jag ska till Sebbe om någon timme eller så. Så det var ju passande eftersom att jag i vanliga fall inte använder någon väska (handväska eller liknande tänker jag på nu).

Nåja, i den här väskan har jag alltså hm... ska se om jag kommer ihåg allt..: kläder såklart, underkläder (ja allt som hör kläder till), smink, parfym, rollon, p-piller, pengar, hudkräm (än så länge bara till ansiket har inte hunnit lagt ner den till kroppen ännu), ja det är nog allt som ligger där just nu. Kommer snart flyga ner lite mer :)

Kommentarer
Postat av: annirene

svar: nej kanske inte men hey, vi snackar förändringar här :D



jo men precis. så det här året känns som det bästa, just för det har hänt så mycket och för att vi alla har växt såpass mycket i oss själva :)



haha men alltså du fattar hur jag menar :P förut trodde jag bara att jag var det, nu vet jag att jag är det, haha ;D

2010-12-17 @ 11:13:11
URL: http://annirener.blogg.se/
Postat av: michelle

sv: haha, har haft sen så länge eftersom jag är lat xD



jo, men nu längtar du eextra mycket ;)

2010-12-17 @ 12:07:57
URL: http://xfakesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0