Dag 30 - Vem är du.

Ja vem är jag..?

Enkelt förklarat. Jag är en tjej på 19 år som en gång i tiden var världenes blygaste och gärna stod i ett hörn på rasterna i skolan, med tiden försvann det allt mer och idag kan jag säga att mitt självförtroende är på topp och att jag inte bryr mig ett dugg om vad folk tycker och tänker om mig - därav är jag inte fullt lika blyg som då heller men blyg är jag allt fortfarande.

Jag har bott i samma hus i hela mitt liv, tillsammans med min mamma, pappa och bröderna, men nu är det dags för mig att flytta hemifrån och som ni redan vet ska flytten bli av idag, tillsammans med min pojkvän&fästman. Stort steg kanske - med tanke på att lägenheten är 10 mil hemifrån.

Alltså ärligt, jag har ingen aning om vad jag ska skriva om mig själv?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0