Jobb!

Tänka sig att det blev lite jobb idag med då. Bara tre och en halv timme idag men det jämnar ut sig med tanke på att jag jobbar fem timmar imorgon också. Skönt med lite extra pengar såhär inför flytten. Det lär väl behövas!

Egentligen skulle jag ju på möte hos AF imorgon men det vart visst som förra veckan, jobb kom emellan. Tur att jobb alltid ska gå i första hand så dom inte tar bort mina pengar ifrån mig! (dom gör det om man inte kan komma - står det på pappret i alla fall..).

Men nej. Nu ska jag glo runt lite här sen ska jag börja göra mig redo för jobbet :)

Kommentarer
Postat av: michelle

Sv: tror nog inte jag har något blod i mina fötter såfall x)

2010-12-01 @ 12:28:01
URL: http://xfakesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0