Not good...

Tjena mors!

Har varit till Avesta en sväng idag. Köpte med mig en klapp till pojkvännen men jag för även ett försök att få hem liten beställning till mina bröder men icke sa nicke, sidan vill inte som jag vill. Klickar jag på Slutför ja då blir det "sidan kan inte visas" - där av rubriken..

I vilket fall så har jag packat en del idag, kastat ner en hel del av mina kläder i svarta "sop"-påsar och även lite andra smågrejer. Det bröjar trots allt närma sig nu och imorgon försvinner även några timmar till jobb och även lite tid åt att umgås med min fina vän Amanda. Har till och med bett om att få vara hos henne istället för nu börjar mitt rum bli lite för mycket kartongaktigt - ja det står massa kartonger här och mer lär det bli! Men ja, vi får se vad hon säger, annars får vi stå ut som det är.

Men nej, nu ska jag pynta till paketet som jag köpte idag sen vet jag inte vad jag ska hitta på. Orkar inte testa att beställa igen, inte än i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0