5 månader

Sitter just nu och väntar på att Sebbelinus ska komma hit. Blir nog mat rätt på en gång då för jag är hungrig som satan, i alla fall så blir det tjock-mat idag, vilket innebär att beställa mat, något som typ kebabrulle eller något liknande. Sen kl 19 börjar bion, fast vi lär ju vara där lite innan så vi lär kanske knappt ens hinna äta? Hm.. fast oj nu tänkte jag fel, klart vi hinner, höhö.

Nåja, nu ska jag kanske ta något litet att smaska på sen får vi se om jag kanske sätter på mig en tröja med med tanke på att det är lite kyligt, jävla vinter...


Kommentarer
Postat av: Pauliina

Vill bara säga att du är en underbar person som genomgått en massa strul men endå är så jordnära. En eloge till det!

2010-02-27 @ 02:20:59
URL: http://pauliinak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0