A promise

Nuså serrni. Första gången idag som jag är inne på bloggen även om jag slutade vid halv ett istället för tio över fyra. Så det kan gå. I vilket fall så började dagen med ergo-test hur det nu heter. Vi skulle se hur vi hade förbättrats sen sist och jag kan ju bara säga att jag försämrats på alla sätt och vis. Bl.a. så var min puls mycket högre nu än sist. Sen vägde jag två kg mer (även om jag nu inte dör av att gå upp några kg men) sen så skulle vi springa och jag orkade kanske hälften av vad jag orkade sist.. hm.... Nåja. Det ska göras om för alla eftersom att skivan krånglade till våran springdel så jag får väl "träna" upp mig till dess då ;)

Första träningen blir i alla fall av på Lördag då jag ska ut med mina tjejer för första gången. Var över till Avesta idag efter skolan å plockade med mig två par tights/leggings. Var på väg å ta med mig en tröja hem också men mamma bad mig spara lite på mina pengar. Smart drag kanske. Men jag ville verkligen ha den... och den var ju inte så dyr heller. Men ska man ha "allt" så blir det dyrt i längden. Det har ni förstått va?

För övrigt så ja.. vad ska jag mer säga. Joooo, idag skulle vi ha Historia-prov men jag skippade det och får göra det på torsdag istället. Allt för att jag ska kunna träna lite mer. Jag hade gett upp dedär, men nu sa Orren att det inte var nå svårt så dom får väl "träna upp" mig till torsdag så jag klarar det med då. Vore ju skönt å slippa restprov å grejer faktiskt. Jag tycker liksom redan att jag har nog mycket..... Usch ja.

Men nej. Nu måste jag leta på en svart skjorta. Blir till å fråga pappa om han har någon. Ja varför tänker alla nu. Men jo därför, för jag vill ha en. Haha kul. Nej.

Sen tänkte jag visa bilder från Luddes fest i helgen men nej, men data är WAY to seg för det...


Duktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0