Alla hjärtans dag idag.

Vilket för en del blir en "fan vad jag är ensam"-dag medans den för andra blir en helt underbar dag. Jag läste nyss på Linneah's blogg att dom som känner dedär "fan vad jag är ensam" dom borde verkligen fira denna dag med någon annan än just kärleken. T.ex. vänner eller familj. För dom är väl lika viktiga dom också?

I vilket fall så kom Sebbe hit i fredags. Han började med att ge mig blommor som en för tidig alla hjärtans dag present med tanke på att dom troligtvis skulle vissnat annars? Haha. I vilket fall så fick väl han ta ett av de tre paketen jag köpte till honom också då för att det skulle bli lite rättvist. Sen bestod väl resten av kvällen ungefär av att mysa/kolla på tv. Något sånt i alla fall. Lördagen var rätt lika och då fick han sitt andra paket. För att vi skulle få ett var på alla hjärtans dag, haha. Ja så kan det gå.

Idag så har dagen i alla fall bestått av att öppna ytterligare ett paket och sen glott på tv och käkat mat. Inget speciellt har vi alltså gjort, även om det nu var alla hjärtans dag så nöjde vi oss med att ge varandra lite presenter istället för att typ gå ut och käka eller något. I vilket fall så var det nog bra att Sebbe fick en present varje dag med tanke på att alla tre paketen bestod av godis och han käkade liksom upp allt på en gång, godiskille alltså. Så ni kanske förstod varför jag köpte godis? ;) Och förutom blommorna så fick jag ett halsband med ett par örhängen till, det gillar jag!

Men ja, nu vet jag däremot inte alls vad jag ska göra. Borde ungefär äta med tanke på att jag känner mig hungrig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0