Onsdag kväll

Idag är det redan onsdag. Idag gick dagen fort. Hade sovmorgon till åtta. Sen stack jag ner till Amanda vid halv tio och stack ut till lite olika företag för att fråga om de ville sponsra oss på Barn- och fritidsprogramet till Alla Barnens Dag. Dock fick inte jag tag på något utav mina eftersom att dom antingen inte hade öppnat eller så var inte den jag skulle prata med där, sög ju lite.

I alla fall så stack vi i alla fall till skolan sen. Där började jag med att käka en panpizza som jag stal hemma hos Amanda, hihi.. hahahha på tal om hemma hos Amanda så råkade jag få Oliver(deras ena kisse) att riva sönder deras kökstapet så nu har dom ett minne från mig&Oliver där för alltid ;).. i vilket fall så hade vi religionsprov sen och sen stack vi hem, värd dag. Inte direkt.

Men nu borde jag även plugga till historiaprovet som är imorgon - även om läraren sa att vi inte ska gå hem och plugga till det, för det behöver vi tydligen inte? Hm... I vilket fall så finns det inte så mycket ork för plugg just nu så vad ska jag göra? Men nej, nu måste jag sätta på mig en tröja innan jag fryser till döds ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0