Västerås

Blev västerås idag efter skolan eftersom att jag tänkte vara lite sällskap till tjejerna, vilket kanske var bra eftersom att Linn&AnnIrene blev tvugna att sticka lite tidigare så då slapp Amanda i alla fall bli kvar själv.

Men ja, en del skratt blev det då Amanda helt enkelt öppnade munnen utan att tänka. Det blev lite fel. Sen gjorde AnnIrene det lite "värre" när vi kom innanför dörren. Tänker inte förklara. Men skrattade gjorde vi ;) Sen blev det till å sitta å glo när alla andra shoppade eftersom att alla hade pengar förutom jag. Linn var i alla fall snäll och bjöd mig på donken så jag slapp dö av hunger. Och Evelina och Johanna kom även in där dom med och SURPRICE! Grattis Evelina till körkortet liksom! :)

Nåja, hemfärd runt sex och då skulle Amanda sola så hon var snäll och bjöd mig på godis och cola så jag hade något att göra medans hon låg i canserhuset. Lite färg tycktes hon få, syns väl mer imorgon och bara för det vill jag ha sommar. Vore lite lagom skönt just nu. Men ja, hemma var jag inte förrän nio så nu är jag liiiite trött.

Nåja, imorgon blir det utgång även om det nu är lite segt då flera har backat ur men.. AnnIrene och Carro lär ju hänga med i alla fall eftersom att det är för dom vi går ut. Eftersom att Carro fyllde i onsdags och AnnIrene idag :)

Men ja, hejdå.

Kommentarer
Postat av: Elin=) 17 år och mamma till Molly<3

ska försöka hinna köpa batterier till kameran imorgon : ) <3<3<3

2010-02-05 @ 23:02:16
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0