2010

Japp. Nu har jag bott hos min baby i en vecka och två dagar och ikväll är det dags för hemfärd. Kommer bli riktigt jävla tomt, men jag måste ju hem till min kära familj lite också. Hihi.

Men men, just nu är Sebbe ute och hjälper sin bror med bilen så jag satte mig här lite. Och nu sitter jag och babblar med Orren, så nu längtar jag tillbaka liiiiite till skolan, för jag saknar mina vänner. Men ja. Ändå inte. Jag börjar liksom på fredag.

Men nu är det sista terminen och det kommer vara fullt upp HELA tiden känner jag på mig. Men men, sen är det ju så att jag har studentkryssningen, balen(?) och studenten att se fram emot, sen är jag "fri". Även om jag hellre på något vis hade gått i skolan ett år till än å "kastas" in i real life - vuxenlivet är för komplicerat för mig just nu känns det som. Liksom... jobb. Vad fan ska jag jobba med? Hm... Återstår att se.

Nu ska jag kolla på hus. Haha!

Kommentarer
Postat av: amanda

vad har du för lektion på fredag? :)

2010-01-03 @ 19:28:08
URL: http://aaamandab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0