Avesta-shopping

..blev det idag.

Det började med att jag såg lite grejer jag villa ha från Jysk, så som duntofflor för 25kr samt örngott för 10kr. Och det följde med hem + en svart ram och ett bäddset. Sen efter Jysk for vi till Franzéns för att hitta någon rullgardin, men nej det finns inte i mitt mått. Så jag köpte bara med mig ännu ett bar mys-strumpor och ett nagellack, sen blev det Vero Moda och ett köp av en orange tunika och sen H&M för att glo, där hittade jag även en skjorta på rean - 50kr. Så nu har fick jag lite nytt med mig hem och ja, pengarna försvinner.

Dock var vi in på Coop så jag köpte en finfin grej till Sebbe också ;) Mohaha! Den passar min Sebastian så bra så.

Men nej, nu har jag inget mer att skriva så nu lär jag försöka leta på nå galgar så jag kan hänga upp mina kläder istället. FULLT!


mat <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0