En fredag

Skolan idag var rätt slapp. Skönt. I vilket fall så hade vi ju en lektion, eller ja jag hade en. Sen satt jag och AnnIrene i datasalen och sen skrattade vi åt Emil.



Som hade somnat så sött helt själv i ett hörn...

Sen stack jag i alla fall och mötte upp Amanda och vi fick skjuts att Carros Kim till Västanfors där jag köpte en cola för att jag höll på att dö, sen stack vi till bussen och for till Avesta. Jag testade lite söta klänningar och jag VILLE visa men inte fan finns dom heller någonstans på internet. Jävla skitgrejer. Och nej, jag hade inte pengar till att köpa något utan jag bara testade för skojs skull. Men nu vill jag ha dom bara för det.

Sak samma. Amanda fick med sig lite kläder hem och innan vi stack hem så ja.. gick vi till H&M.



Höhöhö.

Menn nej fan jag orkar inte med min sega data mer så jag slutar skriva nu. Imorgon blir det i alla fall mys med mina tjejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0