I will follow wherever it might take us

Idag blev det är kort men ändå lång dag. Känns i alla fall så. Kan bero på att jag haft bara tre lektioner men ändå.

Började i alla fall dagen med Träning & Hälsa, där hade vi cirkelträning, vilket innebar massa. Haha. Sen fick vi även reda på vårat betyg och shiiiiises att lilla lata Evelina fick VG där liksom. Men jaja, jag ska väl vara glad åt det inte "klaga"? Ja juste ;)

Sen fick vi även hem ett papper där vi under en dag ska skriva ALLT vi äter. Exakt hur mycket och exakt vilken tid. Men ja, jag överlever. Så mycket äter jag väl ändå inte? ;) Vet dock inte längre vad jag väger. 48 eller 51? Hm.. Kg fattade ni va? Ja, för jag väger ju inte direkt 48/51gram, hihi.

Sak samma, när dagen var slut stack jag, Cattis och Orren på möte på skolan breve för att prata om vårat projekt som ska bli av i April typ. Får se hur det kommer gå med det, men det blir säkerligen super.

En annan rolig sak, nu ska jag duscha. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

11 juni, en fredag :)

2010-01-12 @ 20:10:54

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0