Let's get loud

Vad kan man säga om den här dagen då? Ja inte mycket.

Nu har jag setat och fixat mig själv typ sen jag kom hem. Känns ju lagom dumt när min eftermiddag skulle bestå av pluggplugg&plugg. Kanske beror det helt enkelt på att det är för mycket annat jox i min hjärna just nu. Ja, vissa fattar andra inte. Dom som bör fatta, dom fattar om vi säger så. Nåja, runt sex/sju-tiden så ska jag fara mot Uppsala. Blir att åka hem till Sebbe den här helgen. Ska faktiskt blir skönt att få komma dit nu. Var ett tag sen jag var hos honom känns det som och just nu blir det helt enkelt bara extra skönt att komma bort några mil.

Jag tänker inte fastna vid dehär, nej. Men jag tänker inte heller nonchalera det.
Det konstiga är att jag inte ens känner saknad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0