Old Love

Nu har jag gjort klart det jag skulle. Dock blev det rejält kort så det känns inte riktigt som om det blir godkänt, men vad fan jag är trött och inte fan kunde jag hitta någon fakta heller..

Men i vilket fall så fick jag ont i magen nyss, tror det berodde på alla popcorn jag kastade i mig. Troligtvis så var det väl så i alla fall. Men vad ska jag göra nu då? Mer än å diskutera tattuering med min pojkvän. Men det kommer väl ändå pågå tills vi ska sova så det är väl lika bra att fortsätta med det. Antar jag.

Trött är jag i alla fall.


Jag tycker bilden är lite söt jag, jag ser ju liksom ut som en liten tant. Men vem vet, det kanske kommer vara sådär om 80 år? Min man drar med mig på massa biltävlingar... fortfarande? ;o


Kommentarer
Postat av: Pauliina

ja om jag inte minns helt fel så ska det nog ligga någon nära, men är inte säker.

2010-01-20 @ 08:43:01
Postat av: John

Absolut, ni kommer stå där och titta på även om 80 år.. LÄTT!

2010-01-20 @ 20:00:11
URL: http://donken.nu

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0