sunday night

Helgen är över.

I fredags efter skolan så stack jag och Amanda till frisören för att hon skulle boka tid. Sen stack vi till Lidl och mötte upp Sebbe och sen stack vi direkt mot Västerås. Vi började med att gå mot den balklännings-butiken som jag visste vart den låg. Men vi lyckades ju komma dit 14.15 och dom hade ju lyckat nog lunch mellan 14-15 - sen lunch ja! Men i vilket fall så lyckades vi hitta till en annan butik och vi fick perfekt hjälp av hon som jobbade där. Hon fick fria händer och tog fram vad som kunde passa oss och både jag och Amanda kom där ifrån nöjda. Vi har fixat balklänning nu! Wiho säger vi till det. Sjukt fina.. Men det var dom ju allihopa typ, vara bara att välja och vraka liksom. Sebbe kanske inte hade allt för kul, men han fick ju i alla fall se hur vi kommer se ut på balen, vilket inte någon annan vet, mohaha!

Sen är ju bara frågan, blir balen av nu då? Och... vem kan jag gå med?

Skit samma, resten av helgen har bestått av mys och film. Nu har Sebbe åkt så nu ska jag hoppa in i duschen innan jag sätter mig och pluggar, för det behövs!

Kommentarer
Postat av: manda

den måste bli av annars får dom spö!!!

2010-01-24 @ 16:53:55
URL: http://aaamandab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0