Surt

Vi hade nyss lektion med Åsa-Maj där vi skulle redovisa lite kort om vad vi hade jobbat med. Dock hann inte alla berätta idag så vissa får göra på måndag, bl.a. jag ;) I vilket fall så slutade vi tjugo över ett, vilket betydde samtidigt som bussen. Med andra ord så sitter jag nu i datasalen och ugglar tills klockan närmar sig nästa buss. Vilket är om typ en halvtimme. Kul kul. Nej inte egentligen eftersom att man inte ens kan göra någonting på dom här datorerna. Liksom ja jag kommer in på något som liknar msn och på bloggen. Kul liv. Nej. Kan säga nej många gånger idag om ni vill.

Jaja, när jag kommer hem så blir det till å plugga historia. Eller i alla fall försöka. Om inte det går så blir det ev. å göra lite vettigt i Lenas kurs istället eftersom att jag och Amanda jobbar i samma grupp och det var myyyycket papper att hålla reda på så. Men jaja, det som jag borde börja tänka på nu i skolväg är typ att börja med idrottsarbetet som egentligen skulle varit inne innan jul. Kul som fan, eller nått.

Ja, nu ska jag väl försöka sysselsätta mig då. Kanske glo i någon annans blogg istället då?

Glöm inte att säga grattis idag förresten. 4 månder mellan mig och min pojk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0