Världens bästa nyår

Dagen började med att jag och Sebbe stack hem till Robin och smådrack lite, sen efter en stund åkte vi hem och käkade mat och fixade till oss och lyckat nog - precis i sista minuten där, jag ska sätta på mig klänningen sen ska vi åka direkt. Vad händer? Jo dragkedjan går sönder. Kuuuul.

Men men, kläder hade jag ju så jag fick helt enkelt komma på något annat att ha på mig. Sen åkte vi i alla fall och hämtade alla hos Robin och så stack vi till Lill-Kjäll och "förfestade" lite lagom innan jag fick sätta mig på ett tefat som Sebbe sen drog mig på ca 2km för att jag skulle kunna komma till lokalen. Ja mina skor var inte så gå-vänliga.

Runt åtta så var vi i alla fall vid lokalen där kvällens party skulle hålla till. Jag började med att sätta mig vid ett element och värma mig sen ramlade det in mer och mer folk och det blev full fart. Först tog vi det lite lugnt, satt och pratade och umgicks lite sen efter lite om och men, så fick jag upp Sebbe på dansgolvet och där var han fast sen heeeela kvällen.

Tolvslaget närmade sig. Mitt tolvslag bestod av att stå i Sebbes famn och glo på alla fyrverkerier. Det var toppen. Har aldrig någonsin haft ett sånt bra nyår som 09/10. Allt var toppen! Sen stack vi hemåt vid tre tror jag och sov. 

Idag har jag ont överallt och ångrar liiite att jag inveg klackskor mitt i vintern med alkohol i kroppen. Men det är smällar man får ta. Jag kunde i alla fall dansa i dom bättre än vad jag kunde gå i dom ;) Det var ju liksom bara 9cm klack och jag har ju aldrig gått i klackar så, hihi


Bilder kommer sen nån gång. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0