Värt att slåss för

Min data sattes igång nu bara för att jag blev tvungen att skriva ett litet inlägg här. Egentligen hade jag liksom redan lagt mig i sängen för att göra ett försök att somna, men jag har ju ändå inte lagt mig förrän tio resten av veckan heller typ, så vad gör det med en kväll till? Ja precis, ingenting.

I alla fall så har jag ju liksom inte skrivit något idag, så jag tänkte att jag skulle skvallra om vad Emil&Malin hade för redovisning på idrotten idag - alla ska göra en egen lektion för resten av klassen. I alla fall så körde de träning utan vikter. Lätt tänker ni, men ta er i arslet för det var jobbigt!

Det började i alla fall med en rejääääl uppvärmning. Med allt från att springa runt, till att köra en slags strafftatten. Blev man tagen så fick man ett straff som kunde vara t.ex. 10 upphopp, 10 armhävningar, 10 situps eller 10 ryggresningar. Ja, dom kallade det bara uppvärmning. Lektionen fortsatte sen med både hopprep och boxningsslag i luften. Sen blev det även mer boxningsgrejer två och två men sen då? Jo en liten sista grej var att jag började springa till andra sidan gympahallen och körde 10 benböj, sen sprang jag tillbaka och klappade Orren i handen, så sprang hon till andra sidan och hoppade 9 sen kom hon tillbaka och så jag 8 o.s.v. ni hajjar? Men nej, tro inte att vi var klara när vi kom till Orren kom till 1. Nej nej, då skulle jag springa dit och köra 1 benböj, sen skulle Orren köra 2, sen jag 3 o.s.v. ända upp till 10 igen. (alla andra två&två grupper körde såklart samtidigt) Ja mina ben var rätt döda resten av dagen och imorgon kommer jag ha träningsverk, men vad gör det? Det är ju bara ett bevis på att jag gjort något.

Sen kan jag ju även passa på att säga att jag dock inte tog med allt vi gjorde under lektionen. Men det där var nog den största delen. Jobbigt var det, men det är väl liksom det som är meningen?

Nåja, en annan rolig sak är att det är fredag imorgon. Vilket betyder: En lektion, lite planerning med Orren&AnnIrene, frisören med Amanda, gå till Lidl och möta upp Sebbe halv två, sen åka mot Västerås. Sen då? Joo, glo på balklänning. Hem och äta. Mysa hela kvällen med min älskade pojkvän. Mmmm :) Det gillar vi, eller vi och vi, jag gillar det och Sebbe gillar det. Men sen om resten av människorna i den här världen gillar det, det skiter jag i. Haha.

En annan söt sak. Jag älskar min pojkvän och nu ska jag sova. Puss.



Godmorgon Sebastian. Hoppas du kommer i tid idag. Annars vet du att vi inte kommer ses nå mer den här helgen ;) Men jag vet ju visserligen att du alltid brukar komma prick på minuten, så jag litar på dig. Det gör jag visserligen alltid. För du är den mest ärliga personen jag någonsin känt och du är den personen jag faktiskt litar mest på. Varför? Jo för jag vet att du alltid bryr dig och att du alltid kommer finns för mig. Jag vet att oavsett om jag är pissur och låter illskan gå ut över dig såpass mycket att vi skulle bli osams, så kommer du inte vilja somna utan att vi är sams igen. Det får mig att inse att du faktiskt vill ha mig mer än vad jag trodde nån kunde vilja. (om man nu kan skriva så?) Skit samma, det jag vill säga just nu är bara att du är den bästa jag har och du är den jag litar på mest. Du är den jag kan vända mig till oavsett hur jag mår och veta att du kommer bry dig, lyssna och stötta. Precis så bäst som man kan vara, det är du. Hoppas du sov gott, för det ska jag försöka göra nu. PUSS ♥

Jag älskar dig, kram från din Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0