Full rulle

Här pågår vårat altanbygge för fulla muggar. Golvet kommer sakta men säkert på sin plats. Och lite då och då så kliver mamma på något ställe hon inte borde så pappa tror att det kommer sluta med att hon bryter något ben.

Nyss skrev de även på en skiva vilka det var som byggde altanen och när. Så för den som tillslut tröttnar på den här altaten och ska riva allt, så kommer det i alla fall finnas ett bevis på vems bygge det är, fränt va, ja verkligen ;)

För den delen så sitter jag här ute på altanen just nu, med datan. Är bra med bärbar dator och mobilt internet ibland faktiskt.

GRATTIS förresten till min fd. svärmor, Sinikka. Som fyller år idag! Jag minns att jag förra året var där på hennes födelsedag och hennes kommentar vara bara "Det var guldvärt! På riktigt, det var det verkligen.." Ja det var väl kring den sista gången jag träffade henne. Tråkigt nog ♥ Grattis i alla fall till henne..

Men nej, nu ska jag sluta klottra ner massa ord här och klicka mig ut från bloggen. See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0