Goddag i värmen

Nu sitter jag inne igen. Min dag har mest bestått av att kasta boll i poolen. Dock är den ju bara halvfull med vatten, men det dög.

Kasta boll = Volleyboll.

Körde först lite med bror Robert men sen kom mamma och fortsatte istället. Riktigt skönt faktiskt när det är så varmt, trots att vattnet nästan blir varmt när man vart där en liten stund, haha.

Men nej, nu vet jag inte vad jag ska hitta på? Ute är det inte alls lika mycket folk som det var igår. (Min farbror och min bror John var här och hälsade på) Dom var här ända till ca ett på natten! Ovanligt nog. Men trevligt var det, eftersom att det vart pilkastning och krocket och min farbror var bäst och gick rakt in i våra dörrar till altan, haha fy sjutton vad vi skrattade och det slutade med att tårarna rann. Ojojoj, haha!

Förresten så åker nog klänningen från Nelly tillbaka, tråkigt nog.

Nåja, nog om det. Nu tänker jag avrunda här..



Bilder tagna av bror Robert.


Kommentarer
Postat av: John

Hasse i rutan va nog dagens höjdpunkt :) Förutom när ja vann pilkastningen då :)

2010-07-14 @ 15:42:40
URL: http://donken.nu

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0