Helgen närmar sig, än en gång.

Ja jag tyckte det nyss var helg. Men nu är det redan torsdag.

Idag har jag i alla fall hunnit med ett informationsmöte på Arbetsförmedlingen, vilket inte kändes så viktigt när jag satt där, men ja, har man en tid så ska man vara där då ;)

Resten av dagen är oklar i mitt huvud, mer än att jag och bror John troligtvis ska pysa till Västerås då. Han är ju skyldig mig en vågtång, höhö. På tal om storebror så kolla in denna kändis.. Han kallar sig inte kändis själv. Men alla andra som känner honom har nog en stark vilja till att byta ut John Fahlström mot typ; husvagns John, Saab John, störd John eller helt enkelt kändis John. Husvagn / Saab / störd kommer ifrån tv-grejen med Filip och Fredrik :) Ja, jag sa väl kändis?

Saab John kan vi visserligen kasta i sjön. Audi-freak John passar bäst och kommer alltid att göra det. Sen har ju jag hans namn som jag dagligen kallar honom, med kärlek, Tjockis. Ja, totalt sex olika namn då. Om man bara räknar dom lite mer seriösa..

Nu ska jag kasta lite pil i väntan på min bror :)


Kommentarer
Postat av: John

Haha, men kära syseter, jag är väll ingen kändis. Jag är bara John, tjockis John eller störd John möjligen :)



Men gullit att skriva nästan ett helt inlägg om mig :)

2010-07-16 @ 18:42:29
URL: http://donken.nu

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0