I did it

Ja igår avslutade jag mitt inlägg med ett frågetecken, skulle jag beställa nytt eller inte? Och det gjorde jag. Sen får vi se om jag behåller den eller ej. 

I alla fall så har min dag idag bestått av att städa mestadels. För det var extremt mycket dammråttor. Men det blir ju lätt så när jag självmant valt att ha svarta hyllor i mitt rum. Bad choise.

I vilket fall så kommer som sagt Sebbesnygg hit ikväll. Eller Snygg S som jag alltid kallade honom här i början, haha. Han är just nu rättså söt genom sina sms som han skriver. Han är och köra gokart med jobbet och helt plötslit fick jag ett sms där det stod att han hade glömt sin ring hemma, eftersom att han hade tagit av den för att det inte skulle komma färg på den när han målade. Jag är glad åt att en människa som nästintill alltid vägrat smycken nu istället är så rädd om den så att den råkade hamna hemma. Nu är den stora frågan om han ska åka hit utan den eller ej? Söt han är min pojk

Nåja, nu ska jag gå ut och se hur det går för far min ute på altan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0