Outside

Sitter ute nu. Ute på vår halvfärdiga stora altan. Ska bli skönt sen när den är klar. Blir ju nästan som ett extra rum liksom. Med biljardbord och allt så kommer det som sagt bli som ett rum.

I vilket fall så åt jag nyss mat. Grillat. Såklart, det är ju sommar.

Dock finns det verkligen ingenting att göra, därför denna dumburk får vara min dagliga sysselsättning. Kan ju med det säga att jag längtar lite till nästa helg, då det är dags för PowerMeet. Ännu mer längtar jag såklart två veckor fram. Då är det dags för min och älsklingens egna semester. En vecka blir det. Sjukt skönt ska det bli säger jag bara. Får väl se vad som hittas på hela veckan också men några planer har man ju för veckan ;)

Men nej, vad ska jag ta och hitta på nu då? Spela mitt envisa kortspel som aldrig går att spela ut kanske? Eller ja vem vet, då kanske mina kort flyger iväg, det blåser ju här så. Men nej jag vet inte, jag hittar säkert på något. Jag kan i alla fall sluta skriva nu för jag har inte ens något att skriva, som ni kanske märker? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0