Some New?

Nu har jag gått in för dagen. Golvet är klart på altan. Eller i alla fall undergolvet, så att man i alla fall kan gå runt där som vanligt. Jag har till och med satt upp en lampa där ute som passade toppen. Perfekt för en altan var den.

Nåja. Mina vänner har frågat om jag ska med på Sommarfesten på lördag. Dock har jag inte alls vart nå sugen på det så jag har tackat nej. Min plan från första början var ju att pysa till Power Meet. Men det blir inte heller av. Istället, för att få någon sysselsättning eller liknande, så kommer min man hit imorgon, eller på lördag.

Men nej, nu ska jag nog vara busunge och klicka hem en klänning från Nelly. Eller ska jag?


Kommentarer
Postat av: Elin =) Mollys mamma <3

Jag ahr inga pengar på mobilen... om du undrar varför jag inte hört av mig :/ Ska försöka fixa pengar imorgon, men jag har iaf pratat med mamma nu :) så skriver direkt imorgon när jag fått in pengar :D <3<3<3

2010-07-08 @ 21:48:09
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0