True love is harder and harder to find

Fredag idag. Kanske får jag träffa Elin en snabbis. Hon och hennes pojk ska nämligen till Leksand Sommarland så då har de ju en liten väg förbi mig, antar jag.. haha.

Nåja. Fredag betyder helg. För det om det är helg varje dag för mig nu för tiden. Förhoppningsvis inte föralltid, på måndag ska jag ju i alla fall träffa min jobbcoach från AF så det är ju alltid en början..

Men ja, imorgon kanske Amanda kommer och leker med mig. På söndag kommer min fina familj hem. Sen är det måndag. Kul å veta? Förstår det.

Jag har inte ett skit att skriva. Btw så dog våran hemtelefon igår efter åskan så det är ju dumt. Tänk om någon vill något viktigt? Hejdå.


Kommentarer
Postat av: Elin =) 18 år och mamma till Molly<3

Lilla jag och Jocke kommer på Söndag ist :) Puss på dig MÄMÄ <3<3

2010-07-30 @ 19:17:58
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0