Bravo Evelina!

Jag damsög hela huset, tvättade de fönstrena jag orkade (på insidan) och städade hela vårt rum! Det kanske är ett nytt rum där borta just nu jag vet inte riktigt. Damsög och torkade hela pokalskåpet, damsög golvet, damsög och torkade av tv:n och tvbänken, tvättade fönstret (också bara på insidan då det faktiskt inte är så varmt ute idag), damsög till och med av soffan lite, gick även igen om alla hans lådor med kläder och hälften tog jag ut för dom använder han inte ens, hm.. ja sen böt jag sängkläder och lite sånt. Låter som om det inte var allt för mycket jag gjorde men det blev rätt stor skillnad i alla fall ;)

Nu sitter jag i alla fall här igen. Vill att Sebbe ska komma hem så vi kan lägga oss och kolla på nån film eller något tillsammans med chips, popcorn och cola. Mm, dedär lät gott! Men ja, innan han kommer så kommer ju svärmor(och Perra å Jonas) hem så då blir det väl dags för mat eller något. Men nåja, nu vet jag inte vad jag ska göra, ska väl glo runt lite på nätet här, se om det finns nå kul, annars kanske jag ska slänga mig ner i soffan och dra igång tv:n eller ska jag duscha? Nej det sistnämnda spar jag nog tills älsklingen kommer hem :)


Kommentarer
Postat av: felicia lundin

sötnos =)

2010-06-17 @ 11:12:11
URL: http://feluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0