Från och med du..

..så måste jag verkligen dunka musik när det är fest.

Igår så pös jag iväg till Västerås. Min bror har ju sagt att vi skulle åka dit så jag fick välja ut en studentpresent själv. Så igår åkte jag, John och Robert dit. Först så tänkte jag ta å be om en vågtång men sen visade det sig att det bara fanns en kvar och det var den som låg i hyllan, dock var den full av fula märken och dom kunde inte sänka priset mer än 50:- så det sket sig, jag sa nej tack och så fick det bli så jag åkte hem med lite kläder istället. Dock dock vart det inte kläder för hela summan jag fick handla för, så bror var ju så snäll så han sa att vi skulle åka och kolla efter en vågtång lite senare igen när det kommit in nya. Åh :)

Nåja, kläderna var ett par jeans, en tunnare jacka och en t-shirt. T-shirten kom självfallet från kill-avdelningen men det skiter jag i. Det är samma visa jämt, jag hittar alltid något jag vill ha där, elakt att det finns fler kläder som lockar på kill-avdelningen än tjej-avdelningen. Nåja, kläder som kläder.

Bror min bad mig följa med han å hans vänner idag och fira midsommar men icke sa nicke. Jag kände hellre för en hemma dag så jag sitter hemma idag på midsommar. Mor min hade dock varit söt nog att köpa en tårta för att fira min förlovning lite, det gillas ju, för tårta är mums! Inte för att jag vet vad jag ska göra mer, men det gör inget, lugna hemmakvällar är inte fel det heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0