Hos pandan

Är hos Amanda just nu, kollade nyss på Dear John tillsammans med lite cola och popcorn. Det underliga just nu är att hon är inne på toaletten och handtvättar sina shorts.. hm, ja heter man Amanda så :)

När jag kom hit var ju planen att vi skulle pysa till noren, men solen var inte på våran sida så vi envisades här hemma på studsmattan istället, men det funkade det med. Nu vet jag dock inte vad vi ska hitta på? Kommer väl på något.

Förövrigt så längtar jag lite till helgen då Elin äntligen kommer hit! Sen helgen efter, då är det dags för PowerMeet tillsammans med Sebbe och lite folk och förhoppningsvis så blir det rätt dag, så käre Amanda också kan hänga på :) Sen är nog nästa grej att se fram emot v. 29, då blir det en veckas husvagnssemester med min pojk. Visserligen till en folkrace-festival, men det ska bli mys ändå :)

Nej, nu ska jag sluta och hoppas på att hon tvättat klart för jag börjar bli lite för kissnödig nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0