Just one day left...

Usch ja, imorgon är det fredag och den dagen kommer bestå av pappa snickrandes en massa på altan för att försöka få den någorlunda klar till lördag, jag kommer pyssla lite med dekoration på smörgåstårtan och ja vad ska mer ske? Lite allt möjligt. Finns det tid över så kommer jag pysa över till Fagersta vid fem för att umgås med vänner och klass men om inte så lär jag i alla fall till Fagersta senare för att pynta och fixa med vårat flak. Shit nu är det fan nära..

Förövrigt så har dagen idag bestått av en sista Träning&Hälsa lektion som bestod av Kubb BF mot resten och sen lite Volleyboll som mitt lag överlägset vann vid första spelet då det ärligt blev 25-0.. ehm våran underbara lärare som alltid ger positiva ord kastade ur sig att det andra laget sög, se där ja ;) Höhö. Dock var det en rolig sista lektion och underbar som Johanna är så bjöd hon även på glass och sa några väl valda ord till oss innan vi för sista gången skiljdes åt.. usch... ♥

Men nej, sluta prata sorgliga saker. Nu är det så att jag ska göra något vettigare istället, kanske typ äta? Eller nu måste jag fundera lite.. hm.. haha nä det ska jag inte, skrev det bara för att min älskade sötnos nyss började påpeka att jag funderar för mycket, haha nöt. But I still love you!

Nåja, käka får det nog bli för jag förtjänar det efter att ha damsugit hela nedre våningen plus att ha målat lite på altanen, nice bajs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0