Little

Bilder dyker upp på Facebook hela tiden, men är det någon utav mina fotografer som uppdaterar eller? Nej inte direkt. Blir ledsen i ögat, jag får bara se hur alla andra blev på kort men inte hur jag själv blev :(

I vilket fall så bjussar jag på en bild på mig och Amanda's dejt/pojkvän :)


Beauty as we are, höhö!

Just nu är jag i alla fall hos Sebbe, anledningen till att jag fick tid och lust å ladda upp den här bilden var för att min man liksom försvann ut i garaget, kanske för att en bil måste bli klar tills imorgon då den tydligen ska vara skjuts till folk som tar sin efterlängtade student, men vad vet jag? Haha.

I vilket fall så går jag snart och sover själv om han inte kommer snart för jag är trötter i ögat och nej jag tänker inte dra in han för det vore ju elakt att låta studenterna stå utan bil imorgon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0